Sefeka

Sefeka
@Sefeka
|Edebiyatcı Bir incelik gösterin, İcinmesin yüreğim. ''Bol bol Zarifoğlu"
''Bu kaçıncı gecedir kendi kendime onunla konuşuyorum."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Üzüntüden sokaklarda avazım çıktığı kadar bağırmaya başlamadan dön.” 
"Acaba iyi şeyler olacak mı Olric? - Hayır Efendim. İyi şeyler birdenbire olur. Bu kadar bekletmez insanı..''
"Ne çok acı var.'' diye başlıyor, Cahit Zarifoğlu'nun Yaşamak adlı kitabı. Yaşamın kitaba dökülmüş halinin en samimi başlangıcı.