Seher ilik

Seher ilik
@Seherilik
İşte bu yüzden ulaşamadığımız her yerin gurbetçisiyiz."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yol almak isteyen her insan çelişmeyi göze almalıdır. Çelişki hayat belirtisidir. Bir sonraki adımın koordinatlarını verir; yerinde saymak istemeyenler, yola devam etmek isteyenler için.
İslâm bütün olarak algılandığında ashab-ı kirâmın dinidir. Parçaladığımız zaman da bu asırdaki gibi, iki yakası bir türlü yan yana gelmeyen Müslümalar'ın dini olur. Bu bir suçtur aynı zamanda. ... Kur'an beğenip aldıklarımızı yanımızda taşıdığımız, gerisini markette bıraktığımız bir ticarî meta mıdır