Herşey mümkündü.
Yalnız mümkün olmayan birşey vardı. O da dünyayı güzelleştirmek ve insanların daha güzel ve daha rahat bir yaşayış sürdürmeleri için dayanıklı, ölmez anıtlar yaptıran büyük adamların dünyadan büsbütün yok olmasıydı. Eğer böyle birşey olursa...
Bu, Allah sevgisi de dünyadan kalktı, yok oldu demekti. Hayır!.. Bu olamazdı.
Bir bakışıyla alemleri yakıp söndüren Allah için bu patırtı gürültü neydi ki? Hayır bu Allah'ın eseri olamazdı! Ama insan eli nasıl bu kadar güçlü olabilirdi?