Seher Timur

Herşey mümkündü. Yalnız mümkün olmayan birşey vardı. O da dünyayı güzelleştirmek ve insanların daha güzel ve daha rahat bir yaşayış sürdürmeleri için dayanıklı, ölmez anıtlar yaptıran büyük adamların dünyadan büsbütün yok olmasıydı. Eğer böyle birşey olursa... Bu, Allah sevgisi de dünyadan kalktı, yok oldu demekti. Hayır!.. Bu olamazdı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Birşey bir kere başlamaya görsündü... Artık onu hiçbir güç durduramazdı.
Birisinin bize acı vermemesi, bizi izlememesi için ona arkamızı çevirmemiz yetmiyordu. Gözlerini de kapasa yalnız onu görebilirdi.
Bir bakışıyla alemleri yakıp söndüren Allah için bu patırtı gürültü neydi ki? Hayır bu Allah'ın eseri olamazdı! Ama insan eli nasıl bu kadar güçlü olabilirdi?
Hiçbir arzum yok, yeryüzünde masum kalmak dışında.
Sayfa 60·Kitabı okudu