Şehriban Yalçin

Şehriban Yalçin
@Sehrbann
Bir ben var benden içeri ...
Diyetisyen
Van
Hakkari
18 okur puanı
Temmuz 2023 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Ölümün uyku hali olduğunu sanmak da düşünen bir varlığa hiç yakışmıyor.Uykuya hiç benzemediğine göre neden öyle olsun ?Uykuyu uyku yapan ,sonunda insanın uyanmasidir ,oysa bilindiği üzere,şimdiye kadar ölümden uyanana rastlanmadı.Ölüm uykuya benziyorsa , ölümden uyanacagimizi varsaymamiz gerekirdi .Her sey bir yana,normal insanın düşündüğü bu değildir .O ölümü uyanilmayan bir uyku olarak tahayyül eder,bununsa hiçbir anlamı yok.Soyledigim gibi ölüm uykuya benzemez ,çünkü insan uykuda canlıdır ve uyur haldedir ,insanın nasıl olup da uykuyu şuna ya da buna benzetebildigini çok merak ediyorum,çünkü ne ölüm tecrübe edilebilr ,ne de ona benzeyen herhangi bir şey .
Sayfa 70·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Neden bilmem ,bazen öleceğim içime doğar ..İster ağrılarla somutlaşmayan ,bu yüzden ruhsal boyutta başlı başına bir sonuca dönüşen bir hastalık deyin buna ,ister uyumakla kanmayacak kadar derin bir uyku isteyen bir yorgunluk ...
Sayfa 69·Kitabı okudu

Şehriban Yalçin

, bir kitap okudu
Puan vermedi·407 syf.·
14 günde okudu
·
Okunma: 14 Şubat 2024 00:23
·
2024 1. kitabı
Ferîdüddin Attâr
8.5/10 · 6,4bin okunma
İster hünerli olsun,ister kusurlu.. Kimin gayb âleminde gizlenmiş bir güneşi varsa Nihayet bir gün gelir ;o güneş bulutlardan sıyrılır,onun üstüne doğar, ışıklarını yayar .
Sayfa 288·Kitabı okudu
Her sayı , birin bir kere daha tekrarından ibarettir zaten.Sayı çok olsa ,her sayıda daima o bir vardır .O bir sayısı boyuna tekrarlanır da tamam olur .
Sayfa 286·Kitabı okudu