"Bana yara izlerini göstermiş,karşılığında da benim hiç yaram yokmuş gibi yapmama izin vermişti.gemisine bindi ,bana bakmak için döndüğünde orada yoktum..."
"Kendine kendi yaşında hoş bir italyan kız bulmalısın", dedim.
"Büyükannem gibi konuşuyorsun.Aramızda o kadar fark yok.Ben 24 yaşındayım,ya sen?"
"Otuz" dedim."Neredeyse orta yaş sayılırım."
"Önemli değil bence çok güzelsin.Ve naziksin.Bu hoşuma gidiyor."
Ah,Tanrım.Görünüşe göre hayatım,birilerini hayal kırıklığına uğratmak istemediğim bir mayın tarlasından ibaretti.