Hayatı boyunca bir amacı bir umudu olmayan, kendini annesinden yola çıkarak çevresindeki herkes ile uzaklaştıran bir adamın sonu trajik biten hikayesi bu. Yazar kahramanın başından geçen iyi, kötü ve korkunç olaylarda bile nasıl yabancılaştığını kendi yaşamına bile nasıl üçüncü şahıs gözüyle bakabildiğini çok çok iyi kaleme almış. Bu tasvirleri yapmak çok zor olsa bile yazar ustalığını bu eserde bize hissettirmiş. Okurken kahramanın yaşadığı o griliği, amaçsızlığı, hissizliği okura çok iyi hissettiriyor . Kesinlikle okunması hatta tekrar okunması gereken bir eser.