Leyla

Leyla
@Selenofil_7
Okur,yazar,gezer,yaşar Türkçe Öğretmeni
Öğretmen
Üniversite
Artvin
13 Şubat
45 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
H A Y A T
Ama hayat böyle bir şeydi, başına gelen, kuramadığın, yapamadığın. Kimseye nasıl bir hayat istersin diye sorulmuyordu.
Sayfa 123
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tanrısı; insan denen varlığın dünyanın her yerinde ve her zaman aynı özü taşıdığını, uygarlığın bu kötücül özü bir parça dizginlemeye yaradığını söylüyor.
Sayfa 16
Yaşamak, her şeye rağmen bir iz bırakmaktır yeryüzünde. - Ben de yaşadım sizin kadar!-
Sayfa 26
Hayata Dair