Adem: “Havva konusunda yanıldığımı anladım. Bahçenin içinde onsuz yaşamaktansa dışında onunla yaşamak daha iyi. Önceleri çok konuştuğunu düşünsem de artık susup hayatımdan giderse ne kadar üzüleceğimi biliyorum. Bizi bir araya getiren ve onun kalbinin iyiliğini, ruhunun güzelliğini öğreten kestaneye şükürler olsun!”
Havva da Adem hakkındaki hislerini derin düşüncelere dalarak şöyle özetler: “bu tür bir sevgi mantığın ve istatistiğin ürünü değil. Öylece seviyorsun -kimse nedenini bilmiyor- ve anlatamıyorsun. Buna gerek de yok.”