İnsanoğiunun kıskançlık, başkalarını çekememe hastalığından kurtulması,
daha çok zaman alacaktır. Bu zamanın ne kadar uzun olacağını bilemem ama, yeryüzünde kötülüklerin, ağır haksızlıkların sürekli gizli kalamayacağını, adaletin, gerçeğin yok edilemeyeceğini bilmek beni rahatlatıyor ve sevinmem için yetiyor.
En iyisi aklımdan çıkarmalıyım onu.. evet... ne de olsa, yeryüzünde bir gün geliyor, hak yerini buluyor, kimsenin yaptığı kötülük cezasız kalmıyor. Hak ve adalet var. ve dünya yok olup gidinceye kadar da hep olacak...