Onu çok özlüyordum ve çok kederliydim, ilk başlarda her saniye özlüyordum, sanki benim bir parçam kaybolmuştu. Daha sonra sadece hatıralarımda yaşıyordu. Onu düşünmek eski bir yarayı deşmek gibiydi. Sonra bu acı yavaş yavaş azaldı, geriye sadece tahammül edilen bu acıların silik bir hatırası kaldı.