Evet, ancak kendimi hâlâ biraz tuhaf hissediyorum. Bir acı, örneğin insan bileğini burkar ya, öyle bir şey, sanki
kalbimi veya ruhumu ya da içimde ne varsa, burkmuş gibiyim.
İlk yerli romanımız olması açıkçası beni çok mutlu etti. Çünkü olay örgüsü bakımından gerçekten birçok eserie örnek olacak nitelikte. Dönemin kadınlara verilen bakış açısını da ve çok güzel yansıtmış. Farklı üç aşk ve üc farklı olay örgüsü sonra çok güzel birleştirilmiş ve bitirilmiş. Keşke bu kadar geç okumasaydım oturup bir solukta bitirdim ve gerçekten çok etkilendim.
Keyifli Okumalar