Dostlarını kendisine karșı her zaman saygılı davrandıkları için değil, yanlışlıkla bile olsa birini bir kez sevince onu sevmekten vazgeçmenin onursuz bir davranıș olacağını düşündüğü için
dostlarını hayat boyu sevmeye devam eden insanlardandı.
Üç tür insanın gözüne bakmaktan
rahatsız olduğumu fark ettim sonra: benden çok daha kötü olanlar, benden çok daha iyi olanlar ve her ikimizin de bildiği bir şeyi karşılıklı olarak birbirimize söylemeye cesaret edemediğimiz kişiler.