Selim Güç

Selim Güç
@Selimguc
“Ars longa, vita brevis”
Mutlu olmak, iyi ki varım, iyi ki yaşıyorum ve iyi ki bu güzellikleri görebiliyorum diyebilmek için öncelikle dünyaya insan olarak gelmek gerekiyor. Sonra da mutlu olmaya karar vermek... Bir gün nasıl olsa ölüp gideceğini bilen insanoğlunun hayatta mutlu olabilmesinin tek yolu işte bu. Yoksa hayat onu mutlu etmenin peşinde hiç değil. Ne her sabah doğan güneş, ne geceleri gökyüzünde parlayan ay, ne yağmurlar, ne de kar, hiçbirinin cebinde mutluluk yok. İşte biz buradayız diyorlar sanki! İster mutlu ol, ister mutsuz, ister sevin ister kahrol, ister var ol ister yok ol... Kimi bu güzelliklere baktıkça yalnızlığını, çaresizliğini, zayıflığını, her şeyin bir gün biteceğini, bu dünyanın nasıl da yalancı olduğunu görürken, kimi var olmaktan, yaşıyor olmaktan, henüz bir şeylerin bitmediğini hissetmekten mutluluk duyar...
Sayfa 6 - Remzi kitabevi·Kitabı okudu
1000Kitap
Reklam

Selim Güç

, bir kitap okudu
Puan vermedi·384 syf.·
2020 3. kitabı
Gülseren Budayıcıoğlu
8.5/10 · 21,9bin okunma

Selim Güç

, bir kitap okudu
Puan vermedi·392 syf.·
2019 3. kitabı
Zülfü Livaneli
8.3/10 · 43,7bin okunma
Reklam