Kitaptaki ayrıştırıcı ve düşmanca dili kimsenin fark etmemesine açıkçası inanamıyorum. Kitaptaki kadın düşmanlığını da geçiyorum. Aşağılama ve hor görme var. Ve dünyanın en saçma seneryosu. Bilal asla Feyza ile adam akıllı görüşmedi hiçbir zaman insan gibi konuşmadı. Ve sonra ah inanılmaz bir şekilde aşık oldular. Ayrıca kadın asla evden çıkmıcakmış, dışarıda çalışmayacakmış oldu kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz. Kitabın edebi bir değeri olduğunu asla kabul etmiyorum ve etmicem. Kitabı okuyup beğenenlere tabiki saygı duyuyorum. Ama umarım bu anlatılanları kendine kılavuz edinen kimse yoktur.