sadeceselina

sadeceselina
@Selina_hrnb
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan çok sevdiği halde neden her defasında terkedilir. Ve beklenenler, neden hep vazgeçildikten sonra gelir... Oğuz Atay
“Bazen sessiz kalmak,kırıldığını göstermenin en iyi yoludur.” Tomris Uyar
+Neden hiç mutlu değilsin zeze? -Neden mutlu olmalıyım? +Çünkü dünyaya bir kere geliyoruz. -İyi ki bir kere geliyoruz Portuga. +Neden? -İkinci bir hayatı kaldıramazdım
-Uyuyalım mı Olric +Uyuyalım efendim -Uyursak acılarımız da uyur mu Olric? +Bilinmez efendim? -Ben uyanmak istemiyorum Olric. Yastık altındaki gerçekler boynumu rahatsız ediyor, oysa tavan arasında saklanmış düşlerim beni çağırmakta İyi geceler Olric...