Selin

Selin
@Selinasr
Canım Aliye,Ruhum Filiz Kitap Yorumu
Herkese selam 👋 Bence bu kitap çok ayrı kimine çok güzel gelebilirken kimine de sıkıcı bir kitapmış gibi gelebiliyor. Bana sorarsanız çok güzeldi...Mektup okumayı seviyorsanız tam size göre bir kitap.Sabahattin Ali tam bir aşk adamı olduğu için mektupları beni benden aldı çok güzel seviyordu Aliye'yi, hele o güzel sözleri yok muu insanın ruhuna işliyor. Tabi şunu da söylemek isterim ara ara sıkıldığım oldu ama her kitabın bir sıkıcı kısmı vardır. Bu yüzden kesinlikle okunacaklar listesine eklemelisiniz 😊
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Selin

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.·
2020 3. kitabı
Sabahattin Ali
8.4/10 · 31,6bin okunma
Çürük Vişne
"Bir ölü kaç kere girerdi mezara? Girdiğim her karanlık artık mezardı bana."
Epsilon Yayınları·Kitabı okudu
1000Kitap