Selin

Selin
@Selinasr

Selin

, bir kitap okudu
Puan vermedi·440 syf.·
2020 7. kitabı
Emine Tavuz
7.9/10 · 1.559 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Selin

, şu anda okuyor
%87 (265/304 syf.)
Franz Kafka
7.3/10 · 64bin okunma
Canım Aliye,Ruhum Filiz Kitap Yorumu
Herkese selam 👋 Bence bu kitap çok ayrı kimine çok güzel gelebilirken kimine de sıkıcı bir kitapmış gibi gelebiliyor. Bana sorarsanız çok güzeldi...Mektup okumayı seviyorsanız tam size göre bir kitap.Sabahattin Ali tam bir aşk adamı olduğu için mektupları beni benden aldı çok güzel seviyordu Aliye'yi, hele o güzel sözleri yok muu insanın ruhuna işliyor. Tabi şunu da söylemek isterim ara ara sıkıldığım oldu ama her kitabın bir sıkıcı kısmı vardır. Bu yüzden kesinlikle okunacaklar listesine eklemelisiniz 😊

Selin

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.·
2020 3. kitabı
Sabahattin Ali
8.4/10 · 31,6bin okunma