- Aman Hanımcığım, gecenin nisdükleyl (gece yarısı) iki kadın çarşıları nasıl geçeriz? Herkes ne der?
- Hele düşündüğün şeye bak! Merak etme, bizi sokakta görenlerin hatırlarına hiçbir şey gelmez. Sen ihtiyarsın, ben de çirkinim. Neden çekinip korkacağız!