Selin

Selin
@Selinsn
“Geride bıraktıklarına odaklanırsan, önünde seni bekleyenleri göremezsin.” Ratatouille
Ölene kadar sorumlusun,gönül bağı kurduğun her şeyden..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kim bilebilir ..
Belki de gökyüzü insanlardan uzak olduğu için bu kadar güzeldir.
Büyükler canımızı sıkmayın :)
Büyükler hiçbir şeyi kendiliklerinden anlamıyorlar. Onlara hep bir şeyleri açıklamak zorunda olmak ne kadar da sıkıcı bir şey…
Ben doğuşunu seviyorum :)
Biliyor musun; insan acı çektiğinde güneşin batışını bir başka sever.