📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ahmet Ümit okumaya başladığım ilk kitabıdır.Daha önce İstanbul görmemiş biri olarak Beyoğlu'nu yaşayarak okudum bu güzel bir şeydi fakat polisiye ve gerilim için beklentimin biraz altında kaldığını soylebilirim ve zaten kitabın çoğunu 3 arkadaşın günlük yaşantısıni ve karakterleri üzerine okuyosursunuz olaylar yarim yarim işleniyor ama son 100 sayfa olaylar üzerinde güzel duruldugu kısım.#spoiler# Ahmet Ümit in karakterler üzerine neden bu kadar durduğunu kitabı bitirince anladım hiç beklemediğim bir şekilde bitti ve şaşırdım açıkçası.