Hatta galiba sadece korkaklar canavar oluyordu. Yaşayan kanıtıydım bunun. Talaştan midemin bulanması da bu yüzdendi. Çünkü ben talaştım. Toz ve kıymık. Dünyayı benimle örtseler, geriye tek bir iz kalmazdı...Denedim. kendimo o kadınların üzerine defalarca serptim ve hepsini yok ettim.
Iyi bir kara mizah denilen kitap, tarz olarak şu ana kadar okuduğum öykü kitaplarından çok farklı. Bana göre pek çoğunun içinde mizah yok. Çoğu öykü o kadar kısa ki, başlaması ve bitmesi bir oluyor. Tek iyi tarafı çok farklı konular ve kurgular var o yüzden absürd yazılardan hoşlananlar dışında kimseye önermiyorum.