"Evimde gereksiz eşyaların hepsi var şüphesiz. Sadece gerekli olan şey eksik: Buradaki gibi kocaman bir gökyüzü parçası. Hayatınızın üstünde hep bir gökyüzü parçası bulundurmaya çalışın yavrucuğum".
İnsanların çoğu için önlerine konulan şeyi kabul etme nedeni yalnızca kendilerine o verildiği içindir, bunu biliyor olmanız gerekir. Hiçbir fikirleri yoktur. Onların düşündüğünü sandığınız şeyleri mi rehber kabul edeceksiniz, yoksa kendi yargılarınızı mı kullanacaksınız?