selman

selman
@Selman51
Kendi dünyasında, Kendi halinde, dünyada ama dünyadan uzak, var ama yük değil, kendi içinde yaşayan biri...
Necmettin Erbakan üniversitesi
niğde
79 okur puanı
Şubat 2021 tarihinde katıldı
En kötüsü, hayır demeyi öğrenemedim. Yemeğe kal, dediler: kaldım. Oysa, kalınmaz. Onlar biraz ısrar ederler; sen biraz nazlanırsın. Sonunda kalkıp gidilir. Her söylenileni ciddiye almak yok mu, şu sözünün eri olmak yok mu; bitirdi, yıktı beni.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gece inmiş şehre Sadece şiir merhem olur gönlümün karasına şimdi. Birbirine kırgın duvarlar, insanlar ve gölgeler Şimdi ne yazsam da geçse kalbimin küsü?
Edebiyat
Ağlıyordum. O gidenler “sen iyi bir insansın” diyordu. Ve hiç biri aslında; İyi insan sevmiyordu... Cemal Süreya
Edebiyat
Hepimiz yolcu misaliyiz bu dünyada. Gidenler geri gelmez, kalanlar ise çok şey bekler oldu.. 🍂🕊
1000Kitap