Gerçek dünyamız, "Koza"mız! Oysa, "Koza"mızı gerçek dünya sanıyoruz! "Kozamız"ın dışındaki gerçek Dünya'dan acaba haberimiz var mı? Nerede yaşıyorsunuz şu anda?" bu soruyu kime sorarsak soralım, herkes, doğal olarak şu cevabı verecektir: "Elbette Dünya'da yaşıyorum!" Tabii bu, "Nerede yaşıyorsun?" sorusunun cevabı... "Elbette Dünya'da yaşıyorum!" Birisine deseniz ki; "Sen uzaylısın!"
"Hayır... Olur mu öyle şey?" der... Veya "Ben Dünyalıyım" der. Peki ama o Dünya, uzayda değil mi? Uzayın içinde gezmekte olan bir dünya üzerinde değil miyiz? Eğer gerçekçi bir biçimde bakarsak; uzayın içinde bir zerreyiz, uzaydan bir parçayız.