SelocaNN

SelocaNN
@SelocaNN
İstanbul
Gaziosmanpaşa
3 okur puanı
Ağustos 2016 tarihinde katıldı
Hani bazı şeyler canınızı yaksada tebessüm ederek anlatırsınız ya benim ki de öyle işte umursadığınız insanlar sizi hayal kırıklığına uğrattığı zaman insanlardan uzaklaşıp yalnızlığı seçiyorsunuz tüm insanlara mesafeli yaklaşıyorsunuz korkuyosunuz canınızın yanmasın dan güveninizin kaybolmasın dan hayallerinizin yıkılmasın dan bazen korkmak iyidir tüm insanlara mesafeli yaklaşırsınız bağlanmazsınız ümit bağlamazsınız gittiğin de ise yıkılmazsınız Bazen yalnızlık iyidir Şerefli yalnızlık iyidir şerefsiz sevdalar yaşamaktan sa şerefli bir yalnızlık daima iyidir
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
iyi geceler arkadaşlar bana en sevdiğiniz özlem ile ilgili söz yazarmısınız yazan yazmayan herkese teşekkür ederim iyi geceler
Anket
İyi geceler 1K ailesi sizden bi ricam var bana en çok hoşunuza giden bir söz yazabilirmisiniz Şimdiden yazan yazmayan herkese teşekkür ederim iyi geceler dilerim :)
1000Kitap
Kusursuz biri olmaktan asla korkmayın, zira asla başaramayacaksınız
Bir kelebek ağrısıydı, Vakit dardı, mevsim hicazdı. Yetişmem gereken bir ölüm. Kaçmam gereken Bir hayat vardı...