Hani bazı şeyler canınızı yaksada tebessüm ederek anlatırsınız ya benim ki de öyle işte umursadığınız insanlar sizi hayal kırıklığına uğrattığı zaman insanlardan uzaklaşıp yalnızlığı seçiyorsunuz tüm insanlara mesafeli yaklaşıyorsunuz korkuyosunuz canınızın yanmasın dan güveninizin kaybolmasın dan hayallerinizin yıkılmasın dan bazen korkmak iyidir tüm insanlara mesafeli yaklaşırsınız bağlanmazsınız ümit bağlamazsınız gittiğin de ise yıkılmazsınız
Bazen yalnızlık iyidir
Şerefli yalnızlık iyidir şerefsiz sevdalar yaşamaktan sa şerefli bir yalnızlık daima iyidir
İyi geceler 1K ailesi sizden bi ricam var bana en çok hoşunuza giden bir söz yazabilirmisiniz
Şimdiden yazan yazmayan herkese teşekkür ederim iyi geceler dilerim :)