SelocaNN

SelocaNN
@SelocaNN
İstanbul
Gaziosmanpaşa
3 okur puanı
Ağustos 2016 tarihinde katıldı
Bir kelebek ağrısıydı, Vakit dardı, mevsim hicazdı. Yetişmem gereken bir ölüm. Kaçmam gereken Bir hayat vardı...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İyi geceler 1K Ailesi Görmeden dokunmadan aşık olabiliyosan sen aşkı hakediyorsun arkadaşım demiş şair
Tam emin değilim kitap hakkında :)
Şiir
Sevmiştin sanki Bana hiç gelmedin ama bana öyle geldi Hayal dünyamın gariban vatandaşıyım Gözüme gözüme sokun yokluğunu yine varsın dedim. Birde hiç utanmadan "iyi ki" diye ekledim Sana kızmaya hakkım yok benim Patlak bir ampülün güneş olmasını bekledim