S. Sude

S. Sude
@Selsusevv
Kendine Filozof; P4C Eğitmeni
Felsefe YL
29 Ağustos
152 okur puanı
Şubat 2021 tarihinde katıldı

S. Sude

, bir kitap okudu
Puan vermedi·240 syf.·
21 günde okudu
·
2023 6. kitabı
Arnie Kozak
7.6/10 · 154 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
filozof.art.blog/2023/01/24/aris... Merhabaa.. Felsefe denemeleri yazdığım bloğum, okuduğum kitaplardan derlemeler, alıntılar ve çeşitli bilgileri aktardığım bir seriye dönüştü. Serinin ilk yazısı "Aristoteles ve Etik" filozof.art.blog/2023/01/24/aris...
Kitap Alıntısı
Dostu duyumsamak bir biçimde kendini duyumsamaktır, dostu tanımak bir biçimde kendini tanımaktır..
Felsefe-Düşünce
"İnsanların yaşamayı onlara rağmen seçtikleri pek çok şey var: sözgelişi hastalıklar, dayanılmaz acılar, kara günler. Öyle ki, biri bize seçim hakkı verse, sırf bunlar yüzünden, doğmamış olmak daha baştan seçilecek bir şey olurdu..." Aristoteles sonrası Schopenhauer'da diyecek ki "hiç doğmamış olmak daha iyi olurdu."
Felsefe-Düşünce