Selver Aktaş

Selver Aktaş
@Selverkts
İşte hayatın en güzel tarafı da buydu ;her şey olabilirdi,her ne kadar olasılıksız olursa olsun olabilirdi, olasılık dışı olan bir olay mutlaka olurdu.
Reklam
Alçakgönüllü olma aptallığı var.
Herkes ölünce ardında bir şeyler bırakmak ister .Elinin bir şekilde dokunduğu bir şey, öldüğünde ruhunun gideceği bir yer olsun diye (F.451)