Onu alamam, onu kaçıramam.. Halbuki o da beni
seviyor. Bunu bana evvelisi gün ağlayarak söyledi. 'Gel'
dedim, 'beraber kaçalım.' Ac acı güldů, 'Ağam' dedi, 'ben
senden noksanım, bana sadaka mı veriyorsun?..' Onu nasıl
sevdiğimi anlattım: Bana kolunun yerine kalbini veriyorsun, dedim, bir kalp bir koldan daha mı az değerlidir?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bütün bu hatıralar, kitap kapandıktan sonra saklandıkları kuytulardan çıkar, bir fısıltı olarak ortaya dökülür.
Artık yazar da yoktur, yarı yazar da. Okur da gitmiştir. Ama
kitabın satrrları savunmalarını yaparak fisıldaşır dururlar
sabaha kadar.
Gün ağarır, bir başka okur kitabı alır, satırlar sayfalara kaçışır...
Başka sözüm yok sayın okurum.