Ne gereksiz bir kitap. Balın ve çınar çok yakın arkadaşlar nasıl arkadasliksa beğendiği kişilere tahammül edemiyorlar. Ayrıca telefoncu sapık nerden çıktı. Anlayamadım. Çok atlaya atlaya okumaya çalışıyorum. Yinede telefon sapığı kimmiş öğrenmem lazım.