Maral Atmaca Sabah gülerken gözümden yaş geldi. Sonrasında okurken ağladım. Sadece gülmek ve ağlamak değil daha birçok duyguyu içinde barındıran bir kitap içerik yazmaktan hiç hoşlanmadığım için okumanızı tavsiye ederim. Ben çok beğendim Yaralasar - 4
Daha yüksek puan olsa veririm. Böyle bir kitap yok dicem ama yazarın diğer kitapları da çok güzel. Bu kitapta çok duygulandım. Nasıl bir kafa yapısı var yazarımızın anlamiyorum bu kadar güzel ve sürükleyici kitap yazilmaz yaaa uyumak istiyorum ama kitabı bırakamıyorum Maral Atmaca
Çok güzeldi. Bence hiç aceleyle yazılmış gibi değildi. 4 ü okumak için çok bekletmediği için yazara ayrıca teşekkür ederim. Maral atmaca.... nasıl güzel kitaplar çıkartıyorsun sana hayran olmamak elde değil. Saka ve sanrı, medusanın ölü kumları hemen kitap olup okuyucuyla buluşmalı bence onlarda çok iyiydi Maral AtmacaÖtanazi Okulu 4