Evet,dünya bir inkılâp bekliyor!Nerede kalmış Türkiye?..Konuşmamızın ismi de bu..Dünya bir inkılâp bekliyor!Bütün beşeriyet...Çünkü, beşeriyet o noktaya geldi ki,ne kadar müessesesi varsa bitti,eridi,pörsüdü,tükendi,bir tek eksiği kaldı;başında ve sonunda eksiğin ismini tesbit edebiliriz:Bütün hakikatiyle İslâm...