Miss Nobody

Miss Nobody

, bir kitap okudu
5/10
·152 syf.·
9 günde okudu
·
2025 7. kitabı
Judith Hermann
6.6/10 · 1.299 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Miss Nobody

, bir kitabı okumaya başladı
Ryan Holiday
8.4/10 · 1.650 okunma
5/10
·200 syf.··
2025 5. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 28 Ocak 2025 01:14
Peyami safanın ilk okuduğum kitabıdır .Romanın içinde roman yazarak aynı zamanda bir romanı da işleme sanatıyla çağında ilgi çekici olmuştur .Fakat romandaki geçişler çok soyut kalıyor .terapi de dirençli danışan gibi sürekli ana konudan ayrı başka yerlere değinen danışan edası verdi .Bir sonuçta bağlanmaması olay örüntülerini de bağlayamadığını düşünüyorum. Kitabın ilk kısmında mualla ile nedeni bilinmeyen evlilik isteği sonrasında da vildan hanıma düşkünlüğü ama bir sonuç olmadan bir şeye bağlanmadan romanın bitmesi beni biraz havada bıraktı .Gercekten peyami safanında otobiyografik romanı olduğu söylenirse tereddütlerini diplerime kadar hissettim fakat beni yoran ve benim tarzım olmayan bir kitap .
Bir Tereddüdün RomanıPeyami Safa · Ötüken Neşriyat · 20209,1bin okunma