Sema

Sema
@Sema_434
Beni bende demen,ben de değilim Bir ben vardır bende,benden içeri
İnsanın kendi bedenini bu tane umursamaması bir suçtu adeta.
Sayfa 162 - Kültür yayınları·Kitabı okudu
Reklam
Halbuki dünya öyle kurulmuş ki mutluluk içinde maddiyat gerekiyor...
Sayfa 189·Kitabı okudu
Bazen bana öyle geliyor ki bütün dünya, bütün hayat, her şey içinde duruyor ve sözlüsü olmam için feryat ediyor .
Dünyada hep üzücü şeyler var. halbuki mutlu şeyler hakkında düşünmek beni mutlu ediyor .
Sayfa 110·Kitabı okudu
Asıl dünya onun kafasının içindeydi ve yazdığı hikayeler, birçok parça halinde zihninden çıkan gerçeklikti.
Sayfa 108·Kitabı okudu
Reklam