Sema

Sema
@Sema_434
Beni bende demen,ben de değilim Bir ben vardır bende,benden içeri
Tanrı Sevgidir
Tanrı sevgidir. sevgide yaşayan tanrıda yaşar, Tanrı da onda yaşar. "Tanrıyı seviyorum" deyip de kardeşinden nefret eden yalancıdır. çünkü gördüğü kardeşini sevmeyen, görmediği tanrıyı sevemez.
Sayfa 2 - Kültür yayınları·Kitabı okudu
Reklam
Yavrularım ,sözle ve dille değil, eylemle bir içtenlikle sevelim. Çünkü sevgi tanrıdandır. seven herkes tanrıdan doğmuştur ve tanrı'yı tanır Sevmeyen kişi tanrıyı tanımaz çünkü Tanrı sevgidir. Hiç kimse hiçbir zaman tanrıyı görmüş değildir. Ama birbirimizi seversek, Tanrı içimizde yaşar ve sevgisi içimizde yetkinleşmiş olur.
Sayfa 1 - Kültür yayınevleri·Kitabı okudu
Dünya malına sahip olup da kardeşini ihtiyaç içinde gördüğü halde ondan şefkatine esirgeyen kişide tanrının sevgisi olabilir mi?
Sayfa 1 - Kültür yayınları·Kitabı okudu

Sema

, bir kitap okudu
Puan vermedi·86 syf.·
2025 1. kitabı
Lev Tolstoy
8.3/10 · 234,3bin okunma
Sen de gayet iyi biliyorsun ki geçmişin hayaletlerle dolu
Sayfa 264 - Kültür yayınları·Kitabı okudu