Tanrı sevgidir. sevgide yaşayan tanrıda yaşar, Tanrı da onda yaşar.
"Tanrıyı seviyorum" deyip de kardeşinden nefret eden yalancıdır. çünkü gördüğü kardeşini sevmeyen, görmediği tanrıyı sevemez.
Yavrularım ,sözle ve dille değil, eylemle bir içtenlikle sevelim.
Çünkü sevgi tanrıdandır. seven herkes tanrıdan doğmuştur ve tanrı'yı tanır
Sevmeyen kişi tanrıyı tanımaz çünkü Tanrı sevgidir.
Hiç kimse hiçbir zaman tanrıyı görmüş değildir. Ama birbirimizi seversek, Tanrı içimizde yaşar ve sevgisi içimizde yetkinleşmiş olur.