Sema Gnl

Zamanların en iyisiydi, zamanların en kötüsüydü, hem akıl çağıydı hem aptallık, hem inanç devriydi hem de kuşku, aydınlık mevsimiydi, karanlık mevsimiydi, hem umut baharı hem de umutsuzluk kışıydı, hem her şeyimiz vardı hem hiçbir şeyimiz yoktu
Sayfa 13·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

Sema Gnl

, bir kitap okudu
Puan vermedi·464 syf.·
68 günde okudu
·
2026 4. kitabı
Charles Dickens
8.5/10 · 76,6bin okunma
Evet, onu beğeniyorum onu seviyorum. Aslında hiç yersiz bir gururu yok. Gayet cana yakın biri. Onu iyi tanımıyorsunuz; o nedenle lütfen ondan öyle bahsederek beni üzmeyin.
Sayfa 381·Kitabı okuyor
Gülmek zorunda kalıyordu, ağlamayı tercih ettiği halde
Sayfa 367·Kitabı okuyor
Ondan başka hiç kimseyle konuşmak gelmiyordu içinden, ama onunla konuşacak cesareti de yoktu.
Sayfa 339·Kitabı okuyor