Sema Ç

Sema Ç
@Semaa_c_
Ben dünyada bu kadar güzel gülen, güldüğü zaman bu kadar güzel olan insan görmedim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Etrafın seni sıktığı zaman kitap oku... Ben şimdiye kadar her şeyden çok kitaplarımı severdim. Bundan sonra her şeyden çok seni seveceğim ve kitapları beraber seveceğiz.
Hikâyelerimin seni bu kadar bana yakınlaştırabildiğini görünce onları daha çok sever oldum.
Dünyada hayatın bir tek manası varsa o da sevmektir. Hatta mukabele edilmesini bile beklemeden sadece sevmek.

Sema Ç

, bir kitap okudu
Puan vermedi·184 syf.·
2022 9. kitabı
Stefan Zweig
7.2/10 · 17,9bin okunma