Sema

Üretmeden tüketen tek yaratık insanoğludur.
Kitap Alıntısı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Belki bizim gerçek yolumuz budur , hüzünle geriye ve hasretle ileriye bakarak , huzuru arzulayarak ama daima huzursuzluk içinde , devamlı yollarda olmamızdır ; hedefi bilinmeyen ama ısrarla yürünen yoldur kutsal olan , işte bu gece nasıl sonlanacağını bilmeden karanlığa ve tehlikeye doğru yürüdüğümüz yol gibi ..
Tanrı 'nın bizler için tayin ettiği acıların belki bir anlamı vardır , belki her birimiz bir günahın bedelini ödüyoruzdur .
' Dudaklarımdan onu ancak ölüm düşürecektir.'
Fakat bu dünyada , adaletin haklıdan değil , güçlüden yana olduğunu daha sonra anlayacaksın .