Sema

Sema
@Semant
içinden çürüyen bir elmanın kurtlanmadan önceki son çırpınışı..
Emine yavaş yavaş, damla damla gözlerimin önünde ölüyordu. Ne ben, ne de kimse, hiçbirimiz bir şey yapamıyorduk.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne kadar ciddi başlarsa başlasın burada her iş en beklenmedik neticelerle biterdi.
Neyiniz var ?.. diye sordu. Hiç dedim. Korkuyorum. Artık her şeyden korkuyorum.
Ve biliyorum ki, bırakmayacaklar, onu hiçbir zaman kurtaramayacağım.
İnsan neyi anlatabilir? İnsan insana, insanlara hangi derdini anlatabilir?