Sema

Sema
@Semant
içinden çürüyen bir elmanın kurtlanmadan önceki son çırpınışı..
Sakin görünüşlü şeylere alışmış olduğundan, tersine sarp, çetin şeylere yöneliyordu. Denizi ancak fırtınaları yüzünden, yeşilliği ise yıkıntıların arasına serpiştirilmiş olduğu zaman seviyordu.
Reklam
Ama, mademki hepimizin alın yazısı bu, insan kendisini öyle fazla koyvermemeli.
Sakin bir boyun eğişle öfkesini içine atmış, ölünceye kadar da bunu içinde saklamış.
Kendine hakim olamıyor, sonu gelmeyen sanrılar içinde kıvranıyordu.

Sema

, bir kitap okudu
Puan vermedi·567 syf.·
29 saatte okudu
·
2022 9. kitabı
Halid Ziya Uşaklıgil
8.3/10 · 34,8bin okunma
Reklam