Sema

Sema
@Semant
içinden çürüyen bir elmanın kurtlanmadan önceki son çırpınışı..
Başımın içinde bir sis ve hep ona bağlı karmakarışık hayaller var. Hiçbir şey düşünemiyorum.
Reklam
"Ne arzu eyledimse aksi oldu. Bunda bir hikmet vardır ve bundaki hikmet bendeki arzuyu öldürmek değilse nedir?"
"İçime doğdu. Karanlık duvar benliğimdir. Onu yıkmalıyım ki nura kavuşayım. Allah'a varayım. İçime doğdu: Ebediyete de öylece varılır."
Beni bana ve dünyaya bağlayan her şeyi unutmam lâzımdır.
Öyle günlerim olur ki dakikalar kurşun gibi ağırlaşıp geçmek bilmez.
Reklam