Semanur

Semanur
@Semanurq12
︎Edebi Günlüğüm ︎
En çok korktuğum şeyin korku olması bundandır. Bütün belalardan daha belalı bir yanı vardır korkunun…
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendini yok yere acındıran gerçekten dertli olunca acınmamayı hakeder. Durmadan vahlanan kimse vahlanılmaz olur. Kendini canlı iken ölü göstereni, ölü iken canlı görebilir herkes.
1000k
Gereğinden fazla uslu olmayın, uslu olmanın da bir haddi vardır.
Sayfa 132·Kitabı okuyor
Edebiyat-Düşünce
Düşüncede saplantı ve azgınlık en açık ahmaklık belirtisidir. Canlılar arasında eşekten daha kendinden emin, daha vurdumduymaz, daha içine kapalı, daha ciddi, daha ağırbaşlı olanı var mıdır?
Sayfa 133·Kitabı okuyor
Edebiyat-Düşünce
Kimse kendi içine inmeye çalışmaz. Bense kendi içimde yuvarlanıp gidiyorum.
Sayfa 131·Kitabı okuyor
Edebiyat-Düşünce