İnsan kime yaptığını düşünürse düşünsün, kendine iyilik yapar aslında... Ve aksinde de insan kime yaptığını düşünürse düşünsün, kendine kötülük yapar aslında...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Lipton, bizlerin Allah tarafından kendi kendimizi tedavi edebilme ve şifalandırabilme yetisi olan varlıklar olduğumuzu anlatırken, öte yandan bunun için öncelikle bilinçaltımız ve bilincimiz arasındaki ilişkiyi iyi anlamamız gerektiğini söylüyor.
Her bir ilişkimiz diğer ilişkilerimizde olduğu gibi bize aynalık yapar. Ayna nedir? Varolanı gösteren değil midir? Sen neysen onu gösteren değil midir? Bu durumda ne eksik ne fazla, olduğun halini yansıtacaktır. Saçım çirkin diye aynaları değiştiriyorsan, en sonunda saçını değiştirene kadar ayna aynı şeyi göstermeye devam edecektir... İşte ilişkilerimiz de bundan hiç farklı değildir. Partnerimize bakarız ve yaralı yanlarımızı görürüz. Bize tıpatıp benzeyen bu varlığa dayanamayıp, başka bir ilişkiye geçeriz. (aslında sen sana benzediğini inkar edersin ve acımasızca o kişiyi bazı özelliklerinden dolayı yargılarsın ama orada o kişiyi değil içten içe kendini yarğılıyorsundur, inkar etsende bilinçaltın her şeyin farkında.)Sonuç tabii ki değişmez, ta ki biz dönüşene kadar.
(Shatki Banu Metya)