Sema Okumuş

Sema Okumuş
@Semaokms
Psikolojik Danışman /
Kahramanmaraş
203 okur puanı
Aralık 2016 tarihinde katıldı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kusurlarımı seviyorum. Daralınca suratımı asmayı, canım sıkıldığında sebepsizce bağırmayı, kıskançlık krizlerimi, olur olmaz yerde gülmeyi, kendim olmayı seviyorum. Sadece canım istediği şeyleri yapmayı, tembelliğimi, İstediğim olmayınca deli olmayı... Bazen düşünmediklerimi birden söylemeyi, bazen her şeyi yüzüme gözüme bulaştırmayı,etrafımdakilere takılmadan yüksek sesle konuşmayı. Öfkemi, kızınca küsmeyi. Heyecanlarımı. Yatakta tembellik yapmayı. Gereksiz para harcamayı. Bazılarını hak etmediği halde, sevmeyi. İçimdeki çocuğu, beni seviyorum. iyi ki varım. İyi ki ben benim. Ne mutlu! Çok mükemmel değilim ama benden bir tane daha yok!..
Eda isimli okura yanıt verildi
Sema Okumuş
🌼🥰