Sevgili kadınlar, sizler kötü yetiştirilmiş erkeklerin gittiği bir rehabilitasyon merkezi değilsiniz. Erkekleri düzeltmek, değiştirmek, büyütmek veya onlara annelik yapmak sizin göreviniz değil.
Arızalı insanları bulup adam etmeye çalışmak kaderiniz değildir.
Yanlış adama aşık olduğunu bilen kadın sevdiğinden vazgeçemiyor, kumar oynamanın, sigara içmenin, yalan söylemenin , başkalarının hakkını yemenin...binlerce örnek verebileceğimiz binlerce yanlışın, yanlış olduğunu biliyor ama aklını, vicdanını iradesini kullanamıyor. Niye? Niçin? Neden?
Eril yönü aşırı baskın erkek de mutsuzdur. Maço, anti sosyal, hırs küpü, kaybettiği yarış olunca dünyası zindan olan, kaybetmemek için her yolu deneyen, otoriter, baskıcı bir tip ne kadar mutlu olabilir? Mutluluk paylaşıldıkça güzel olan bir şeydir. Makam mevki para, yanınızda sizi seven ve sizin de sevdiğiniz biri varsa anlam kazanır. Böyle bir erkek, kadının dünyasını anlamakta eksiktir...
Terapiye kişi ne kadar isteyerek gelse de bilinmezlikten ürker. Bilinçaltıyla temas etmekten kaçınır, hatta bu sebeple terapiyi bile bırakabilir.
Kolay değil insanın kendiyle yüzleşmesi.
Bütün kaçışı aslında bundan.