İnsanların psikolojik rahatsızlıkları hakkında böyle utanç hissetmeleri beni oldum olası hayrete düşürmüştür. İnsanlar ayakları kırılıp yardıma ihtiyaç duyduklarında utanmazlar ama psikiyatrik tanı ve tedavi alanında kaydedilen muazzam gelişmelere rağmen pek çok kişi hâlâ akıl sağlığının kişisel bir zayıflık, utanılacak birşey olduğuna inanır.
... Depresyondaki veya öfkeli bir insanla vakit geçiriyorsak o insanın zihinsel durumu "empatik olarak bulaşıcıydı " ve biz de kendimizi üzgün veya sinirli hissetmeye başlıyorduk.