Başınıza gelebilecek felaketlerin en sonuna vardığınızda öyle bir an gelir ki orada artık yapayalnızsınızdır.Dünyanın sonudur bu.Hüzünden bile,size ait olan hüzünden,yanıt gelmiyordur,bu durumda artık gerisin geriye gitmesini bilmek gerek, insanların yanına, kim olursa olsun.
Sırlarımız, onları bir kez açık havaya ve kamuya taşımaya, kalktık mı, işte böyle son bulur.İçimizde,yeryüzünde ve gökte korkunç olan biricik şey daha henüz söylenmedik sözlerdir olsa olsa.Yalnızca her şey artık tümüyle, geri dönülmez biçimde söylendiğinde rahat yüzü görebileceğiz, işte ancak o zaman nihayet sessiz kalabileceğiz ve artık susmaktan korkmayacağız. O zaman tam olarak işte.