"Dünyaya tek başıma meydan okuyacağımı sanmak, çocukluk hayaliymiş meğer! Şu yalancı dünyada bulaşmadığım iş kalmadı, hayatın bir değil pek çok çemberinden geçtim. Sırtımda sorumluluğunu taşıdığım birileri olaydı, anam ölmeseydi mesela ya da bir sevdiğim olaydı yanımda, belki her şey başka türlü olurdu. Yalnızlık havlu attırıyor insana."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bizim buralarda olurdu böyle vakalar! Gün gelir, genç kadınlar ya ölü bulunur ya da intihar ederlerdi. Önce derin bir sessizlik olurdu. Kimse bir şey söylemez, sormaz, sanki bilmek istemezdi ölüm nedenini...