Sema

Sema
@Semauludag104
Oh , ne iyi , hem sevmek , hem sevdiğin adamca sevilmek ! Bundan iyi şey yok dünyada.
Sayfa 15 - DORLİON·Kitabı yarım bıraktı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ah siz erkekler ne zalimsiniz ! Bir kızcağızın bir gözü biraz şaşı olsa yahut ayağı biraz topal olsa , biçare evlenmeksizin yaşlanır gider ; kimse almaya tenezzül etmez ; amma sizlerin en fenası , en uğursuzu , en sakatı , kızların en güzelini , iyi huylusunu alır da biçareyi esir eder.

Sema

, bir kitap okudu
8/10
·68 syf.·
Beğendi
·
10 günde okudu
·
2021 17. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 266,8bin okunma
- yalnızca sen , evet , yalnızca sen beni unuttun , yalnızca sen , beni asla tanımadın !
Beni ölüm döşeğimden çağırsaydın bile , yataktan kalkıp seninle gitme gücünü toplardım.
Sayfa 48·Kitabı okudu